بستن

دانلود بازی موتوری 2 داستانی نسخه Motori 2 173 آپدیت جدید

دانلود بازی موتوری 2 داستانی به همراه نسخه ژاپنی برای اندروید

آپدیت جدید بازی با لینک مستقیم در باکس دانلود قرار گرفت

بازی موتوری 2 داستانی – یکی از عناوین جذاب گیمی گلیم گیمز است که با گرافیک فانتزی و داستانی فراوان، جلب توجه بازیکنان را به خود اختصاص داده است. این بازی با بیش از دو میلیون دانلود و امتیاز 4.6 از نظر کاربران، به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌ های این سبک در مارکت‌ های ایرانی همچون مایکت و … شناخته شده است. حالا شما به عنوان یک کاربر دائمی وب‌ سایت آسانروید، قادر به دانلود این بازی جذاب به دو صورت مود و اصلی با لینک نیم بها می‌ باشید.

در دنیای گیم بازی موتوری 2، همه کارهایی که در نسخه‌ های قبلی این سری انجام می‌دادید، حالا به شکل گسترده‌ تری قابل اجرا است. از تنوع بیشتر حرکات و موتورها گرفته تا تعامل با شخصیت‌ های داستانی که در طول بازی با آن‌ها در تعامل هستید، تمام این امکانات در اختیار شما قرار گرفته است. بر عهده دارید که ماموریت‌ ها را انجام داده و لباس و موتور خود را به دلخواه آزاد کنید.

در صورت انتخاب گزینه حرکت، توجه به حفظ تعادل بر روی موتور حیاتی است تا بتوانید سکه‌ های بیشتری به دست آورید. با پیشرفت در سطوح بازی، حرکات بیشتری برای شما آزاد می‌شود. مسافرت خود را در چهار شهر ادامه دهید و در ماجراهای زندگی آقای موتوری غرق شوید.

برای اولین بار در تاریخ بازی‌ های کامپیوتری، شما قادر به خرید قسطی هر چیزی در داخل بازی هستید. وقتی حالت داستانی بازی را به پایان برسانید، امکان کار در ژاپن و کسب درآمد نیز برای شما فراهم شده است.برای دانلود در انتهای مطالب در باکس دانلود لینک های دانلود وجود دارد که میتوانید با کلیک روی آن بازی را دانلود کرده و در دستگاه اندروید خود نصب کنید.

بازی موتوری ۲

4.3/5 - (3 امتیاز)
Motori 2 story screenshot 0Motori 2 story screenshot 1Motori 2 story screenshot 2Motori 2 story screenshot 3

لینک های دانلود

نیاز به اینترنت ندارد
دسته بندی بازی اندروید
1899 بازدید
0 نظر
قیمت در گوگل رایگان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *