بستن

Baghe Goli 2.7.0 دانلود بازی باغ گلی برای اندروید + مود

بازی باغ گلی با لینک مستقیم برای اندروید به همراه نسخه مود شده (سکه و الماس رایگان)

باغ گلی – یک بازی بسیار جذاب و فوق‌العاده از استودیوی مدریک گیمز است. این استودیو با تجربه‌ی ساخت بازی‌های معروفی مانند گلمراد و گلشیفته، در صنعت بازی‌ سازی شناخته شده است. با بیش از ۶۰۰ هزار بار دانلود و امتیاز ۴.۶ در مارکت‌هایی نظیر مایکت و کافه بازار، باغ گلی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک تفننی تبدیل شده است. شما، به عنوان یکی از کاربران عزیز، می‌توانید این بازی مهیج را در دو نسخه مود و اصلی، با لینک نیم‌بها از وبسایت آسانروید دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

باغ گلی مود

گلی، شخصیت اصلی بازی، دختری باهوش و خوش‌خلق است که تصمیم می‌گیرد به شهر زادگاهش بازگردد و در آنجا برای قبولی در دانشگاه زندگی کند. اما با بازگشت به شهر، او با منظره‌ای غم‌انگیز مواجه می‌شود: باغ و خانه قدیمی مادربزرگش که دیگر آن شکوه و عظمت گذشته را ندارد و در حال ویرانی است. پس از دیدار با مادربزرگ، او متوجه می‌شود که مادربزرگ قصد دارد خانه قدیمی را بفروشد و به جای آن، چند واحد آپارتمان و یک مجتمع تفریحی بسازد.

گلی این تصمیم را نمی‌پذیرد و مصمم است هر کاری لازم باشد انجام دهد تا زندگی مادربزرگش را بهبود بخشد. معماری مورد استفاده در بازی به فرهنگ ما نزدیک است و دیالوگ‌های بین شخصیت‌ها به شکلی هوشمندانه طراحی شده‌اند. همچنین، انیمیشن‌های جذاب و ویژگی‌های بصری دیگر، جذابیت بازی را دوچندان کرده و در دل کاربران جا باز می‌کنند.

برای دانلود بازی، همراه با نسخه مود شده و با لینک مستقیم از سرورهای قدرتمند آسانروید، به باکس دانلود مراجعه کنید. نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید و برای دریافت بازی‌ های مود شده بیشتر به کانال تلگرام ما بپیوندید.

مشخصات نسخه مود شده

+ سکه بینهایت

+ ستاره بینهایت

+ قلب بینهایت

4.5/5 - (4 امتیاز)
bageh gool screenshot 0bageh gool screenshot 1bageh gool screenshot 2bageh gool screenshot 3

لینک های دانلود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *