بستن

دانلود بازی پول توشه نسخه 1.4.11 برای اندروید + مود

بازی پول توشه آپدیت جدید با لینک مستقیم برای اندروید به همراه نسخه مود

آیا به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از بازی‌ها هستید؟ بازی “پول توشه” از استودیو کینگ کد یک گزینه فوق‌العاده برای شماست. این بازی با بیش از ۷۰۰ هزار دانلود و امتیاز ۴.۷ در پلتفرم‌هایی مانند مایکت و گوگل پلی، یکی از جذاب‌ ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود.

از این پس، شما می‌توانید این بازی محبوب را به صورت اختصاصی و با نیم‌بها از وب‌ سایت آسانروید دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

در بازی “پول توشه”، شما می‌توانید یک کسب‌وکار کوچک راه‌اندازی کنید و به تدریج مشتریان خود را جذب کنید. سپس، درآمد خود را از کسب‌وکارهایتان جمع‌آوری کنید. شخصیت‌های جدید را باز کنید و آن‌ها را به تیم کسب‌وکارتان اضافه کنید تا سود خود را افزایش دهید. این بازی به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اقتصادی خود را تقویت کنید و درآمد خود را در کارهای دیگر سرمایه‌گذاری کنید.

 آموزش دانلود بازی پول توشه هک شده

همچنین، می‌توانید شکلات‌ها را جمع‌آوری کنید و با استفاده از کارت‌ها، شخصیت‌ها و کسب‌وکارهایتان را ارتقا دهید و داستان جذاب بازی را دنبال کنید. اما حواستان باشد، مشتریان شما ممکن است دشمنانی داشته باشند که باید از آن‌ها محافظت کنید، زیرا آن‌ها ممکن است تلاش کنند تا کسب‌وکارتان را تخریب کرده و شما را به زندان بیندازند.

فصل‌های جدید و شخصیت‌های جذاب در انتظار شما هستند. از آپدیت‌های جدید بازی با خبر شوید و از امکانات جدید بهره‌مند شوید!

برای دانلود بازی به بخش دانلود مراجعه کنید و بازی را با لینک مستقیم و نسخه مود شده از سرورهای قدرتمند آسانروید دریافت کنید. همچنین، نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

مشخصات نسخه مود شده

+ افزایش به جای کاهش مقادیر ( سکه ها . الماس ها)

4.5/5 - (2 امتیاز)
Pool Toshe screenshot 0Pool Toshe screenshot 1Pool Toshe screenshot 2Pool Toshe screenshot 3

لینک های دانلود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *