بستن
دانلود بازی مهمان نیمه شب مود

Mehman nime shab

دانلود فایل ها

دانلود بازی مهمان نیمه شب برای اندروید نسخه 107 + مود

بازی مهمان نیمه شب مود شده با لینک مستقیم برای اندروید

بازی مهمان نیمه شب یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در میان کاربران ایرانی است که امروز برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید این بازی جذاب را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید. این بازی توسط استودیو Glim Games طراحی و توسعه یافته و هم‌اکنون نسخه جدید و به‌روزشده آن، همراه با نسخه مود شده که دارای پول و سکه بی‌نهایت است، برای دانلود در دسترس شما قرار دارد.

بازی مهمان نیمه شب قسمت دوم

نحوه بازی به این صورت است که ماجرای آقا سیروس فلافلی را دنبال می‌کنید. او ضامن یکی از دوستانش شده که از بانک وام گرفته، اما اقساط خود را پرداخت نکرده است. به همین دلیل، سیروس مجبور شده مغازه فلافلی خود را بفروشد تا اقساط بانک را بپردازد. از آن روز، مشکلات سیروس آغاز می‌شود و او مجبور می‌شود کسب و کار خود را با یک گاری کوچک راه‌اندازی کند.

در همان لحظات ابتدایی بازی، دوست سیروس به نام اصغر به او زنگ می‌زند و درخواست ملاقات می‌کند. سیروس تصمیم می‌گیرد تا زمان رسیدن اصغر، به فروش فلافل به مردم بپردازد. بازی از اینجا شروع می‌شود و شما باید به سیروس کمک کنید تا با فروش فلافل و مدیریت کسب و کار کوچک خود، به موفقیت برسد.

برای درست کردن فلافل، یک شاگرد همراه شماست که در کنار راهنمای بازی به شما کمک می‌کند تا فلافل‌ها را آماده کرده و به مشتریان عرضه کنید. هر مشتری مقدار مشخصی صبر و تحمل دارد و انتظار دارد سفارش خود را هر چه سریع‌تر تحویل بگیرد. با مشاهده تصاویر و محیط بازی، می‌توانید با سبک بازی آشنا شوید و اگر تمایل داشتید، بازی را از سرورهای قدرتمند آسانروید دانلود کنید.

برای دانلود نسخه اصلی بازی به همراه نسخه مود شده، می‌توانید به باکس دانلود مراجعه کنید. نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و تجربه خود از این بازی را با ما به اشتراک بگذارید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
Mehman nime shab screenshot 0Mehman nime shab screenshot 1Mehman nime shab screenshot 2

لینک های دانلود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *